פיסול הפנים הזרקות חומרי מילוי

במרפאתינו מבוצעים טיפולים אסטתיים שבאים להשלים את המראה המבוקש במרבית המקרים כחלק מטיפול השיקום של חלל הפה או בנפרד.

חומצה היאלורונית הינה חומר טבעי לגוף שבאמצעותו ניתן לעבות ולהעניק נפח לאזורים שאיבדו את הנפח הטבעי שהיה להם כתוצאה משינויי הזמן.

חומצה היאלורונית משמשת לעיבוי ופיסול של שפתיים ועצמות לחיים וזויות הלסת במקרים בהם יש רצון להדגיש את זויות הלסת ולהעניק להן מראה משולש וגברי יותר.

חומצה היאלורונית נשארת בגופינו למספר חודשים (ובאזורים מסויימים עד כשנתיים) ונספגת בתהליך טבעי, לכן מדובר בהליך הפיך, בנוסף קיים אנזים שמפרק את החומצה באופן מיידי ועל המקום במידה והתוצאה אינה תואמת את ציפיות המתרפא.

בוטוקס A הינו טוקסין שהגיע מחיידק הבוטולניום ומשמש כמרפה שרירים זמני לתקופה של עד חצי שנה שלאחריה הכל חוזר לקדמותו, הרפיית השריר מובילה להיעלמות הקמטים שנגרמו מכיווצו דבר שמעניק מראה חלק וצעיר ללא קמטים, בשימוש רב במצח וסביב העינים וכן בין הגבות.

במקרים בהם המטופל או מטופלת מעוניינים בשינוי קבוע ניתן לתכנן משתל שמודפס על ידי מדפסת תלת מימדית ומתקבע באופן סופי לעצם השלד של הפנים במרבית המקרים דרך חלל הפה ללא צלקות ומוביל לתוספת משמעותית בנפח ובמראה הפנים, בשימוש רב לעיצוב הגדלה של הסנטר, עצמות הלחיים, וזויות הלסתות וכן אזורים נוספים.

דר לייסר הינו פסל שהחל דרכו כפסל בעץ והמשיך לאחר לימוד לפסל באבן ושיש עד היום.

נגישות